All You Have To Change Is Everything You Are

HAHAHAHAHAHHAHAHA
vissa personer ger en såna äckelkänslor o samtidigt såna jävla skrattattacker på en o samma gång.
De kan få en att vika sej dubbel av skratt (för att de är så otroligt patetiska) men samtidigt tycker man synd om dem.
Anatgligen är det nåt fel nånstans, eller har personen i fråga ingen som helst själinsikt ELR sjävlbevarelsebedrift...(nivet, sånt som har för att inte göra bort sej själv, eller skämma ut sej) Fördet är ju just de dem gör.
Ser tydligen inte linjen mellan att vara lessen o att vara patetisk. Fastän den ju är glasklar...
Ryggrad? Nope, Självförtroende? Inte de heller, Lite jävlar anamma ? Skulle inte tro så va...
O nej, dessa rader handlar varken om Oliver eller Fyran som jag bråkat me förr..
Dem handlar kort o gott om människor som saknar liv, brist på sysselsättningar osv o därför måste lägga sej i precis allt! HAHAAH, sånt e kul tycker jag, Känner inte dej, känner inte nån men vafan....lägga näsan i blöt är kul.
De finns faktiskt en sk "social kompetens" som gör att man märker ganska fort hurvida man är omtyckt elr ej.
Vissa verkar dock ha fötts utan..M, synd där.
Men man behöevr ju inte göra sej till ett jävla offer o låta folk bossa runt över en, man kan sätta emot o slå tillbaka.
Va de nåt nytt eller ?

Behöver ju inte bry mej, o tur är väll de.
Ska sluta lägga energi på små stackare nu... O plugga jipppieee! ;D

Puss på allt o alla utom dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att jag håller med HELT ! (6)

S K A F F A E T T L I V

istället för att förstöra andras :@

2008-09-14 @ 14:16:56
Postat av: sofie

hörredu, vad säger du om en fika med mig & lisa (p) på onsdag? :D

2008-09-14 @ 16:43:50
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, så skönt att jag inte e ensam om att störa sönder på mej på små no-lifers då! ;O



jag säger; MMMMM...låter jättebra! Fira att vi skrivit vårt prov kanske ?

2008-09-14 @ 16:57:04
Postat av: sofie

haha, yes! No in our heart. <3333

2008-09-14 @ 17:40:12
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tsss...

VERKLIGEN!

No in our hearts? Oyeeeesss ;D <3

2008-09-14 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0