åhåhåhåh söööndag

Tillbaka från pluggkåman, oyesss. Kan typ det mesta nu, tror jag. Det lär ju resultera i nåra psykoser osv annars... om det nu skulle visa sej att jag inte är godkänd alltså. O i sånnafall beror de snarare på att jag är överpluggad än att jag inte kan de...
Så  nu ligger jag lågt resten av kvällen, duscha,äta, film, telefon, o sängen. Låter skönt, åtminstone i mina öron :)
Imon SKAAA jag till skolan, så äre med den saken. Stannar inte hemma en dag till och tänker då fan inte missa en enda sak till i skolan. FÖR JAG SKA BOOORT HÄRIFÅÅÅÅÅN , jag har ett mål o jag kämpar satan för de.
Då funkar de inte att ligga o mesa sej på soffan o knapra munkhalstabletter o kolla Oprah Winfrey,de e ju en sak som är säkert. Imon ska jag även plugga lite till på NO:n o evnt görs det tillsammans med den bästa Lisa.  Och så praoen då,
SKA hitta en plats imon. Hmm...hur nu de ska gå till ? Ber till min medhjälpare o alla änglar i himlen.

mitt hår innan jag blev pagemänniska..
tss...rufs alltså ;)   hittade lite i kalmar med ha :)

 aa ni, ibland blire inte roligare än såhär :(

M, juste. De fick ett mess av Maja idag oxå,
hon ville att jag skulle  muntra upp henne efetrsom hon satt o pluggade kemi.
Svarade dock typ efter FEM timmar, o i tisdags råkade jag vara lite fööör förvirrad (oxå när maja behöde hjälp)
så jag känner helt enkelt att jag försakat den personen som betyder typ mest i mitt liv.
Detta ger mej sån otrooolig jävla ångest, FY på mej!

I swear, like a shadow that's by your side
I'll be there I'll be there
For better or worse, till death do us part
I'll love you with every beat of my heart, and I swear.

I'll give you every thing I can
I'll build your dreams with these two hands
We'll hang some memories on the walls
And when just the two of us are there
You won't have to ask if I still care.

Men ändå Maja, raderna här ovanför beskriver mer än väl!

Puss på min Maja!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Japp det är de. Den ville inte skicka komentaren på det andra inlägget xD

2008-09-14 @ 20:23:11
URL: http://filleess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0