A Brand New Day A Brand New Way

Hoho, här e jag. Trots snorattackar o hostan som gud glömde släpade jag mej till sunkskolan idag ! Vill ha beröm för den bedriften ? ;O
O väll därr gled jag mest omkring, nöjde mej med att hosta lite på folk o sådärjaa...
Genomgång i No:n , matte UTAN lisa :'( och ett par rent ut sagt FÖRJÄÄÄÄVLIGAAA äkellektioner. Mm, välkommen tillbaka, Sofia!!! joman tackar...

Och sen vart de hem i  blåsten, kan ju bara meddela att jag glatt kommer pälsa på mej ordentligt. Kör stickat, till graven ;) Fixat praoplats, adminsiration, växel o ekonomiavdelning blire :D hihii...Vare nån som anmärkte nåt elr ? Nää, tänkte väll de...O sen har jag mestadels pratat bort min eftermiddag, o pluggat en hel jävla massa.  Så nu kan jag skiten , o kmr förmodligen kunna de ett bra tag ! Överpluggad, som vanligt.

Och så pratade emma o jag om min käre fader lite idag;
hmm...vi har kommit fram till att ha vill förändra mej...
elr vad säger ni om följande tecken? ;
1. Han köpte sportbiblen till mej när jag fyllde femton...
2. Sofia ? Varför kollar inte du på sporten för ?
3. Sofia? Gå härifrån så Oliver o jag kan få kolla på speedway OSTÖRDA!
4. Innebandy är väll en kul sport ??? (hörde hans förväntan)
5. Och så en jävla massa pikar, sofia? ska du inte ut o springa ? sofia? vi sticke rut o springer ? sofia ? varför ligger du framför tv:N o tramsar ? NEJ yoga är ingen RIKTIG spooort sofia, flyytta på dej jag ska se sporten osvosvosv
6. Ibland har han demonstrativt placerat sportdelen på bordet, PÅ MIN PLATS!!

mm... okej Ska försöka bry mej..men vafan ska inte lova för mkt !

Imon; Majja knarkan tar med sitt medicinskåp (som hon shoppat idag) och åker hem till mej
Sen fixar vi helgen, ringer runt till alla inblandade dvs Linn Emma ;) o sen äter vi antagligen haha x)

Men nu ska jag sova;
förresten; idag när jag rakade mina ben skärde jag mej som sataan, hittade dock inget plåster så jag tog en kompress o lånade bryyyschans hocketejp o tejpa lite....fick antal lustiga blickar av min familj när jag kom upp o hämtade datan..tsss

Aja sovasovasova puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0