yeah go ahead now baby...

Hahahahahah, jaa...jag skrattar fortfarande. För vad annars kan jag hitta på å göra?
Jo, de undrar jag, särskilt me tanke på allt som jag åstdakommit idag minsann.
Vissa saker, kan man inte göra ogjorda...och absolut inte glömma. Dessa saker, som jag gjort idag...är sånna man både vill glömma och man vill INTE ha gjort dem! Lovar...
Men vi hade roligt, och som Linnsan brukar säga; Det är ju de som är huvudsaken.
Om ni nu undrar, så har dagen tillbringats i simhallen,
tillsammans med Malin. Och då menar jag från kl typ 12 till 5... och då undrar ni nog inte vad man kan göra där. För ni antar nog att vi badade och de gjorde vi också...fast inte så mycket. Inte alls, nästan faktiskt.
Vi gjorde allt annat man kan tänka sej,
och vi hade grymt kul. Och vi va inte ensamma heller,
haha, de va ju de som va grejen... och jag tänker inte sitta här o förklara varför jag betett mej som ett jävla offer hela dagen för de mina kära vänner, har jag ingen jävla aning om. Men får väll hoppas att saker o ting kan bli bra,
att jag lyckats me nånting.. misstänker nästan de faktiskt ;)
Träffade lite kul männiksor, sprang omkring som sprinters och åt lit som grädde på moset...
M, de va vad jag ägnade första höstlovsdagen till.
Hot stuff.

Imorse hörde jag en gammal låt på radion, fick mej genast att minnas alla vårdagar i solen utanför grön avdelning. Precis innan sommarlovet...de va grejer de.




Spin Doctors,
Lyssnades det flitigt på ett tag.


Shär coola va Malin o jag för ett antal år sen,
baggy jeans och skejtboard är nåt jag lagt bakom mej...

Ska slå Sconset ett pling och kolla va hon haft för sej idag,
hon kanske vill höra om mina äventyr i simhallen också..antingen de eller så vill hon va lyckligt ovetande.

Aja kärlek til er,

Kommentarer
Postat av: sofie

gaaah, hur lägger man in videooos från youtube? :D

2008-10-28 @ 10:21:30
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: malin a

sofia, är det vi? ;o haha!

2008-10-28 @ 10:46:56
Postat av: maja

åhh, jag hörde den på radion med, när jag satt hos frisören :(

2008-10-28 @ 12:54:26
Postat av: Sofia

Jadu sofie, det är väldigt komplicerat...

Och Malin, det såg du väll att de va vi haha ? ;O

kanppt någon förändring alls...



MAJAAA ;'( jag börja nästan gråta...

2008-10-28 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0