We fight, we break up, We kiss, we make up

Thursday is it,
trodde de va de Igår,
men det var det inte fick jag reda på efter ett kik I Bettan. Jag hänger med, OJAA!
FN-temadag idag, från kl 08.20 till 14.30,
började med ett urtråkigt tal i kyrkan, som framfördes av en  tant som hade om möjligt ännu mindre koll  än mej på saker o ting. Hon sa i princip fel, HELA JÄKLA TIDEN. Haha, inte konstigt att jag tog tillfället i akt att sova av lite av min sömnskuld. Deckade efter typ 10 min,
slocknade bara så där; PANG BOM! Och detta fick givetvis konsekvenser, det blev ett jävla liv på de tre dönickarna när de fick reda på den lilla incidenten...

Kasper; GOMOORRON SÄGER VI DÅ TILL SOFIAA! GOMORRON SOFIA!
Micke; HAHA, ofta du somnade?? HÖHÖH, gomorron då! Hehe
Hendddrik; aaa, BARA SITTA O SOMNA HAHA...Sofia bah; slockna i kyrkan höhö
Ja...de är coola Och de vet de,
"hendrik på promenad" haha... försök fatta.I alla fall va det astråkigt resten av dagen också. Eller inte precis hela men näästaan. Sofie o jag på bra humör idag igen! Herregud, hade jag inte vart jag hade jag stört mej på mej typ. Vi skrattade och skrålade som om de inte fanns nån  morrondag. "WHERE DID YOU COME FROM
WHERE DID YOU GO, WHEN DID YOU COME FROM CATMANDO"  JA, och när vi satt och sökte på google på polska, de va ju en upplevelse de me, Bäst idag va när jag och sofie skulle skriva egna REFLEKTIONER på datan. Oseriösa som vi är, skrev vi inte särskilt bra, nej.

Vi skrev typ "VÅRA REFLXCCHIONER"
Och tyckte vi va asroliga, skrattade i en kvart åt hur kul vi va. Sen skulle vi visa micke varför vi höll på som "jävla spååån" som han uttryckte sej. Han kollade ett tag på pappret, sen hände de...
Micke; MEN DE E VÄLL FÖRFAN INGET KUL ME DE?
Sofia/Sofie; Men kolla stavningen då...HAHAHAHHAH
Micke; JAAA? Va är de me den? Reflex stavas väll med X? Det är väll rätt eller?
Jävla ljushuvud...

Joo..precis Mikael. HELT RÄTT! Mitt i prick, och du kallar mej för dum blondin ? Tss..
I alla fall, sen kollade vi bilder från polen , och sofie skrek till; "SÅ DÄR SER DE JU INTE UT I GAMLA STAN I POLEN"
Sofia; Fast de där är ju gamla stan i Istanbull ioförsej...

Resten av dagen har jag gjort så lite som möjligt. Fixat svenskan tills imon, INTE tränat dock...pratat med sconset och umgåtts lite med Malin. Jag har vatt på grymt bra humör idag, hahaha. Och inget, inget inget alls kan ändra på de!

Inte ens du,

för nu skiter jag i dej förstår du.
BYEBYE! Jag vill inte, orkar inte, kan inte, har inte lust
Och den här gången blir det inget mer, någonsin igen... Men du har ju stalkers så du klarar dej säkert!

Hittat ny låt som spelas på repait och som gillas mer än mango;
We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that
you're not gonna change

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


Aja, moste dra mej mot sängen...
Kärlek i massor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0