There's no daylight over this city today

Ännu en dag till ända...kan man vara något annat än tacksam ?
Och denna dag kändes dessutom lite vettig,
har klarat av gymparedovisningen OCH so-provet. MMMM, nöjd jaa
Sofie o jag....ja..vart ska man börja ? vi kan då aldrig hålla käft.
Ngot Hennndddrik störde sej ANINGEN på idag haha...
Sofie; hahahahaha...mmmm
Hendrik; MEN HAR DU STORA JÄVLA ÄCKLIGA PROBLEM ELLER ???
Sofia och Sofie; HAHAHAHAHAHAH
Hendrik; Men håll käääft förfan jävla äckelunge (riktat till sofie)
Sofie; Men de va inte jag !
Malin; henke ?
Henrik, VA EEEEE DDEEEEE ?
Malin; Men måste du va så sur jämt henrik?
Hendrik; JAAA! det sitter en jävla äckelunge bakom mej!

HA, sen sulade dom sofie med ett sudd och höll påett tag....våran svenska i ett nötskal. Jag klarade mej dock utan deras vredesutbrott tss...
(lägg noooga märke till väskan, jag börjar så smått bli beroende av böcker...)

Och nu regnar det, och jag borde göra min MVG-upggift och vi har spanskaprov imon, och sen har vi svenskaläxa och inlämnningsuppgift...och snart kommer mitt hjärta sluta slå av all överansträgning. Men faaan va? VI ÄR GLADA ANYWAY
Allafall soffiepropp och jag, oss kan ni räkna med allti ;> vi skrattar stör oss och sjunger (sången brukar jag ansvara för)
men idag va de inge HEEEY ARNOOOLD ;(...de va ett riktigt bottenapp. Och de tre dönickarna gjorde ju inte min dag bättre...men jag är go o gla ändå, imon väntar tyska. Och jag ska va i toppform då!!!
Ska gå o ladda, men först måste jag bara visa Sofie va en scout är...

slående lika vaa... ?

Tisdagtisdagtisdag,DÖÖÖÖÖÖÖÖÖH VAAAAH

kärlek,

Kommentarer
Postat av: sofie ofc!

1. hendrik hade riktigt allvarlig mens idag. langa hit värmekudde & värktabletter.

2. imon=tyska=skratta ijäl oss!

3. Scoutluggen känns så inne! :D SEXIGT

2008-10-21 @ 21:20:26
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: sofia right back!

1. HAHA, undra vad som flög i honom? De ka kanske bara blev för mycket typ? Och de va BARA tjejerna han va på, när micke fråga han typ;"Hooonken"

o henke bah: aaa va e de mikael ? typ gay ja..

2. Tyska=sofie raggar satan o sofia garvar åt allt samt viskar fel svar till sofie...och SJUNGER tjo!

3. AA visst gören? Tänke på de me idag, kanske inte skulle va så fel ändå. Känns helt rätt med två hårstrån i pannan typ. Matcha till fina batik kanske?

2008-10-22 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0