The Planet Look So Cute But It's Cold

Jag sitter då härigen,
sa jag inte att datan va en viktig del av mitt liv kanske?
Alltför viktig kanske vissa skulle säga...
Men har gjort mej så förtjänt av de faktiskt,
mina fötter är genomfrysna och kroppen är lite småseg. Kinderna röda och håret...som de ska se ut efter en höstpromenad i spöregn under två och en halvtimme...
Fast jag va väldigt påpälsad, ska jag bara meddela. Lilastickad halsduk och kondommössan till, plus mysbyxor,leggings under och pappas fina "PIXBO WALLENSTAM"-tröja..och skinnpajen. Hm, vad annars liksom? Vantar slog de mej vid hamnen nånstanns att jag skulle tagit på mej.
 
Nu är det ju så på detta sätt, att jag måste komma härifrån på nåt vis..
Men jag har de så bra här,
lyssar på ABBA-låtar, fråga mej inte varför?  Kanske blev inspirerad av Idol i fredags eller nåt..
Och ja, ABBA är bra grejer, särskilt när man får äta också. Granatäpple är en favorit även de..
Och kollar ännu en gång på Smala Sussie, fan va bra den e. Den e så dålig så man undrar vad regisörerna egentligen styrt med ...men de e just de som gör den bra! Pölsa alltså, "känns som att vi haft de här samtalet innan, this is nicht Deutchland, Go home" Han e absolut en klass för sej, och jag gillar honom skarpt!
 

Ska återgå till mina trogne komips Granat nu,
usch va jag spiller hela tiden...men ååå så gott!

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0