Team Söderlund/Kodelja

Pust o stön, Hujaaa...har vatt o tränat med min morot emma idag. Det va som vanligt vi som va dem gladaste och ambitiösaste tjejerna i hela hallen. Vi tränade nog ungefääääär lika mycket som vi garvade åt allt möjligt trams.
Men vi gjorde vårat bästa, och vi va där!
 
Söderlund/Kodelja

Resten av helgen har varit jättebra på alla sätt o vis.
Fredagen med Lisa blev hur bra som helst och sedan fortsatte det i samma stuk. 
    
Lördagen började vi med en stor frukost, för att sedan göra oss vackra och åka till Kalmar. 
Började med ett besök på Stagg, 
och tjaaa? va kan man säga om de ? Den va stor och fin, och hade många olika sp-inriktingar.             
Stagnelius får helt enkelt bli mitt andrahandsval....eftersom det är CIS sp ekonomi och språk som är tanken. 
Och det var över förväntan när jag fick veta mer om de. Så JAPP! de fåre bli. 

Till Kalmarbesöket hörde även massa trams o skratt till. Såklart. Måste bara berätta hur otroligt SERIÖSA vi va. 
Särskilt i telefon med Oliver, då va jag näääästan överseriös. 
Oliver;  Men du svarade inte? 
Sofia; Näe, precis de gjorde jag verkligen inte. ....(kollar på maja som sitter o lekerutvecklingsstörd på golvet inne på HM)
Oliver; Näheee? Klyftigt...(Sofia hör inte på)
Sofia; HAHAHAHAH MAJA! du är verkligen sjuk! 
Maja; Nämen kolla, det va verkligen en söt unge! (ett litet barn stapplar fram o ser livrädd ut när maja börjar gapa)
Oliver; halllå??? hahahah, vafan håller du på med gumman?
Sofia; Ehhm....inget HAHAHAHAHAHAHAH, VERKLIGEN HELT MOODERRNT MAJA! (håller på att bryta ihop av skratt)
Oliver; Kan du ringa mej om 20 minuter ? SOFIAAAA?? ring om 20 minuter..okej?
Sofia; De kan bli lite svårt, jag ska nämligen ut o träna med min nya innebadyklubba i alla fina cirklar...
Oliver; VAAAAH ? INNEBANDYKLUBBA ? va inte du i kalmar nyss?
Sofia; Nu har jag VERKLIGEN inte tid att prata med dej längre lilla gubben.

De va kul, de tyckte jag allt. O Maja me, o den vettskrämda ungen också...men jag är inte säker på om Oliver tyckte de.
Fast han skrattade ju så han höll på att dö han me..haha.
 
Viss skillnad mot Oscars ja...

Och när vi kom hem sen va jag helt slutkörd. Och hade kunnat somna på störten.
Vaknade tio timmar senar o va fortfarande lika trött. Så då blev de ut i friska höstluften som gällde.
Jag älskar hösten,
den är så bra på alla sätt. Man har alla minnen från sommaren färska, och julen att se fram emot.


Och sedan in o plugga som en galning....
Spenderade ungefär 2/3 av min dag vid skrivbordet.
Nu ska jag plugga ännu mera...

Kärlek,


Kommentarer
Postat av: sfol

2008-10-20 @ 17:57:00
Postat av: sofie

komigen nu sofia!

lägg upp bilden på ditt lilla flashback inne på BIKBOK :) fun to see, mohahahhaha

;D (duvet vad jag menar;>)

2008-10-20 @ 17:58:19
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0