she wanna be just like me ..nanana

Eh, skulle bara skriva av mej en sak till...
Idag satt Sofie och jag och pratade IGEN...om männsikor som måste va precis som alla andra.
Och då menar jag inte samma frisyr eller typ muskismak eller så, det är ju faktiskt sånt man kan ta efter därför att man gillar de, eller helt enkelt blir inspirerad av de! Vi menar att man kopierar någon rakt av, topp till tå, inifrån och ut. Och därtill hör även sättet man skriver på en blogg,
komigen! Det är inte särskilt svårt o komma på egna uttryck eller dyl...Och tycker ni inte stan är tråkig nog som den är? Utan att alla måste vända kappan efter den där vinden i tid och otid? För jag tycker då rakt inte att man ska klaga på att Oskarhamn är så tråligt o blablabla... Det är väll klart att det är de, om alla ska apa efter varnadra och ingen är modig nog att göra något efter eget huvud,
Och ska man nu göra något som någon annan, se till att göra det lite diskret. Annars finns det en viss risk för att folk tycker att du är grymt patetisk!
Och jobbig,
sorglig och rentav ...LITE LAGOM BORTA sådär...?

Jo, det är så faktiskt. Och stackars den männsika som faktiskt lyckats bli lite originell och aa...sen kommer Fröken "Ingen Ryggrad" och blir exakt likadan...Vad är poänegn ? Kan någon förklara, för helt ärligt...så förstår jag mej inte på grejen med att ha 9580598 olika jag, och noll personlighet. Noll humor och noll temperament...Låter inte som en människa ens en gång? Så Snälla Ni,
Ta tag i livet, gör något eget, sträck på er och va bara Ni...för ingen tycker om en dålig kopia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0