She Shines In A World Full Of Ugliness...

...And she matters when everything's meaningless

jag sitter här omgiven av böcker böcker ochåter böcker,
och pratar med min gode vän majsuusss, hon är inte sjuk..bara skolkar SÅ NU VET ALLA DE
O just nu vet jag inte va de är med mej,
för jag har energi för ett helt fotbollslag o då menar jag elvamanna assååå ;O ;)
Skulle klara vad som helst just nu, har väll mitt stim skulle jag tro ...så nu är de bara att go with the flow ;)
Fråga bara någon utav mina major, when I am like this kan inget stoppa mej...hehe (6)
Och min dag var bäääst,
slutade en timme tidigare, fick MVG på religionen, betyder alltså att jag höjt mej som attan och ikväll blire tränasatan med emsan ;)
Dessutom insåg jag att jag fattar fyskiskiten,
inte fy skam inte!
när allt e så här otroooligt bra,
börjar man fundera på vad som kommer hända härnäst som drar ner humöret...
Och det bästa med detta bra toppenhumöret,
är dels att jag fixara allt, (dammsög t.ex. mitt rum idag samtidigt osm jag lyssnad epå gympalåtarna och pluggade fysik)

Och att jag kan skratta åt alla roliga männsikor,
så HAHAHAHAH pådej o inbilla dej inte för allt i världen att vi skulle ha nåt gemensamt



Hittade dessutom nåra fina bilder,
som matchar mitt humör som bara deeeeen





Kommentarer
Postat av: sofie

heh, ojsan.

förlåt, jag råkade taoppa din moppe, haha x)

2008-10-14 @ 18:48:32
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hah, tror mest kappeboy blev sur för attdu "la den ner som en cykel"...

Och nu är den booortAA...hihi ;)

2008-10-15 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0