Changed Guys, New Dresses, Friendshiep never get out of style...

Long time ago now my dears,
ett tag vi såg varann. Mmm, skulle tro att det beror på att jag pysslat med lite andra saker...
Och min käre dator, som ioförsej har en väldigt central roll i mitt liv, fick inte följa med på roligheter.
Nu är det iallafall söndag morgon,
jag har vatt vaken ett tag så snart börjar det nästan bli dags för att göra något med mitt liv tror jag.
Blåsigt, kallt, grått höstväder. Man längtar ju verkligen ut. Det am beste skulle ju vara om solen sken, och det va kallt men KLART liksom, där snackar vi...
Aja, kan väll hursom säga att min helg vatt grymt lyckad hurellerhur. Med eller utan bra höstväder.
För jag gillar ju min höst, som ni vet vid det här laget.
Orkar inte förklara i ord, så här kommer bilder;

höst, höst, höst

Lisa,Maja o Malin

Ett utdrag från helgen, glass, gladiatorerna och Sexxy Times...(min tröja är gammalsomgatan brukar ej användas)
  



Det va väll ungefär vad vi hann med,
trevligttrevligt. Synd bara att Sconset somnade under upplösningen av Sex and The City,
Och Lisa strax efter...
Aja får hoppas på ännu en helg i samma sällskap, när alla kan hålla ögonen öppna.
Ska släpa mej mot duschen nu, det tar emot..men jag måste.

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0