Men bryt inte ihop nu, du är bara en av många människor jag drömt om

Idag va de en såndär dag ni vet när allt gick rätt.
Man spiller inte, man kommer i tid, man har grönt ljus vid alla övergångsställen,håret har förlorat sin egna vilja... jaa..i princip allt går som man vill.
Och dessutom spenderas förmiddagen i simhallen idag igen...haha. Nya hänget.
Träffade Lisa o resten av de stentuffa människorna från Skol-If, och glodde på volleyboll ett tag, eller volleyboll o volleyboll..men aja.
(detta är RIKTIG volleyboll)
Sedan bubbla o basta, duscha fixa o dona lite sen vidare till Sconset, där jag bjudit in mej själv på lunch.
När vi sedan sitter vid hennes köksbord (lisa, malin och jag) kommer TokEmma och Sconset tillbaka från deras matshoppingtur. Emma slänger en baugett på mej, lite argt sådär..och muttrar nåt i stil med "här har du den". Hihi, så gulligt att du gick o bar på en typ två meter lång baugette för min skull (a) genom hela stan dessutom...Riktigt vänskap är vad jag kallar sånt där. Sedan efter den lagom långa lunchen, jaa...klockan va runt halv fem när vi slutat äta.... Då hade Sconset även hunnit slå ihjäl sin syster nåra gånger, tagit miste på en brustablett och en kondom, och bränt av halva handen samt satt bröd i halsen så ett tag höll hon även på att dö...Jo, de va en händelserik eftermiddag, efter de iallafall...begav vi oss hem mot Gröndal. Kolberga får de bli nån annan dag, om Emma fortfarande vill kännas vid att hon känner mej då dvs, hon verkade lite småsur när jag gick.
 
Kvällen tillbringas hemma (jo, jag vet) med packningen som aldrig blir klar, och en data som krånglar. Håkan på högsta och lite brownies. Men jag kan nog ta o finna mej i det faktiskt, har ju inget val.
imorn bär det av mot mitt kära Göteborg. ÅÅÅÅ Götebooooorg
Shopping och lite annats kulturellt står på schemat.

Har några klädhögar och väskor som saknar mej,
så kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0