Jag Är Ju Så Jävla Bra, Så Jag Borde Gå Och Lägga Mej ...typ

Jag agerar just nu superwoman,
har sprungit o stressat mellan saker hela dagen. Och nej, min energi är inte slut än...
Just nu sitter jag nyduschad och nytränad vid min pärla och författar detta inlägg, men jag har även lyckats komponera ihop mitt gympapass och fixat svenskaläxan, kollat igenom no;n och kollat MVG uppgiften på so-skiten...Och som sagt tränat. 1 h och 30 min,

Yeeppp, jag är bra! Brabrabra :)
Och gårdagen blev SÅ bra,
Agnes är grym, jag är grym, VI är grymma...Enkelt som det är.
Och nu börjar jag även bli trött, men har gett mej den på att no;n ska sitta något sånär innan jag tillåter mej själv att sova... Hur nu det ska gå ?

Och sen när jag tyckte att min dag sög som mest,
kommer min käremoder hem med ett helt paket med massa Yves-Rocher saker och massa grejs från MariaNila, så då sög den inte fullt lika mycket heller.Nejnej. Och nu skaaa jag plugga vidare, bara vara lite social med emma först!

Måndagen är över , jag tac

Kommentarer
Postat av: Agnes

vi är lätt grymast ! ;)

2008-10-14 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0