I will not be stuck here in this hole

AAA, hej igen alla
Nu är de kväller och faktiskt har jag inte gjort nåt särskilt alls idag.
HUR SKÖNT SOM HELST!
Visserligen har jag vatt ute o sprungit,
duktigt va ?
Och jag har bakat bröd,
haha. Housewife-varning.

Och nu ska jag slänga i en inpackning, skala en mango och återgå till min sköna soffa!

Kärlekkärlekkärlek,

Förresten, pratade med min tjockis maja idag haha, hon e sjuk;
"MEN SERIÖST SOFIA, VETDU HUR DEM KOLLAR DE ELLER? DE SKICKAR NER EN JÄVLA SLANG I MAGEN O KNIPSAR AV EN BIT AV TARMÄCKLET"  (vi pratade om gluten)

Och broman är ju helt klart en klass för sej han också;

вяомaи' / säger:

"AFIFAHFAAAN MANNEN! ABOW! JAG HÄMTAR BRUSHURNA JAG SVÄR! WAHLLA!

hahahaha, fina männsikor de jaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0