God puts a smile upon my face again&again

Jag känner mej väldans lyckad.
Skulle egentligen bara meddela det..
Jag HAR tränat, jag HAR pluggat (jag kan det mesta, means a  lot) och jag SKA gå o lägga mej snartsnartsnart ;)
Det va mina mål för dagen,
och jag har fixat alltingen. Dessutom går de verkligen jättebra i tennisen, tränar numera med killar92 och är påväg till damlaget...måste bara införskaffa mej tenniskjol och en hårförlägning...sen e jag komplett. Typ.
Och nu har jag legat med datan på magen o slappat i soffan ett tag,
första lugna kvällen på mycket länge...vad gjorde man egnt innan man gick i skolan?

JAAG ÄR GLAAAAG, glad glad glad ...
imon är mitt mål att smitta av mej lite också!

Puss på livet



Söt fil ju,
passar mycketbra in just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0