Det Gör Ont Att Veta, Och Lika Ont Att Undra

7 oktober,
sofies tur att bli femton idag, så grattis till henne! x)
Annars inget utöver det vanliga, ett uppskjutet fyskiprov, och en herrans massa nya krav o skit. Att man orkar,
eller gör man det ?
Tyskadiagnos imon, det kan ni tacka sofie och mej för. Ha (A)
Och blir att sätta ihop gymappasset och träna imon också. Efter det väntar möte och kanske evnt Maja.
M, jaa...kul. Plugg värvat med träning...sen är dagarna slut. Finns väll inte så mycket mer att skriva här egentligen, så då gör jag helt enkelt det. Vill inte verka som en såndär männsika som tycker mej ha ett helt otroligt underbart kul liv,
dels för att jag inte har det just denna vecka och dels för att sånt e p.a.t.e.t.i.s.k.t.

Tänker positivt, mot londonresan med Maja, o Tysklandresan på höstlovet..Men allt känns rätt avlägset nu. Tut mir leid.

Auf Wiedersehn




Japp, det stämmer, jag har gjort ett val.
Är dock osäker i detta, o behöver inte männsikor emot mej just nu. Jag behöver fakta o sanning, inget jävla trams. Tack


M, lever inte i nuet. Nejnej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0