"Det är vad jag skulle kalla en lyckoträff"

Söndagmorgon,
har blivit väckt på fel sida...ätit frukost och söndagsmyst med lillelillebror.
Nemo har redan hunnit med att kalla mej "angryfetish" och klockan är inte ens 11. Det är vad jag kallar en lyckad morgon!
Är helt slut, i huvud muskler och ögonlock...
detta kan bero på att helgen helt och hållet har ägnats åt att sortera, rensa och flytta/bära möbler. Familjen Björkman Jones flyttade från Vällerhorva till Fridhemsgatan, Och extrafamiljemedlemmarna Sofia (och sedan även Anders) va där o hjälpte till...såklart. Tror kanske att Maja ångrade sej aniiiingen, angående träningen när hennes morbror (?) kallade mej stark så inihelvete, och när Maja sedan frågade om hon skulle ta bokhyllan(?) muttrade han; äh, skit ner dej...ta en madrass istället...hahaa. Så de kan gå! ;D Vill oxå bara passa på att tala om Maja är en mycket snäll männsika,
bland annat skänkte hon en lila tygboll och en barbiepenna till välgörenhet...Vem som nu vill ha de...Tanken som räknas, jaja.
När vi lite senare på kvällen hade fått in alla möbler, och kollat in deras nya lägenhet ( som va riktigt riktigt fin och på två plan) skålade vi i rootbear och sedan landade vi framör tv;n...där Anders underhöll oss i en jävla evighet typ..tillslut va jag så trött att jag skrattade åt allt han sa.
Och lite senare stupade jag i säng...

Idag blir de till att umngås med Agnes,
som förhoppningsvis kanske kan få en på lite piggare humör :) Och ikväll ska jag tränasataaaanigaataaan med tokemma. Sånt man tycker om!

Have a nice sunday my dears

 
 
No more Vällehorva, 
no more no more more....snyftsnyft :'( 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0