Det Är Så Jag Säger Det

Nämen hej,
länge sen jag skrev nu, Så går det ibland, när man e lite i obalans o kroppen inte tar order. Lite trött efter helgens bravader osv, är inte ritkgit mej själv än. O går numera o lägger mej vid 9-10, så nivet de aså...
Mina dagar tillbringas förtillfället på Saft AB, bla. som väääldigt trevlig receptionist och dels som ekonom.Trivs mycket bra, o vill inte tillbaka till krigsberg! usch o fy,
Har också ändrat mej näör det de gäller program på CIS, ska numera gå ekonomi, samhälle språk... (ja emma, du får skratta) Och imon, är det helg! Den uppskattas, spenderas med maja såklart, på Bästa sätt. Behöver nog båda vila lite, efter våran crazy göteborgstripp! Bilder kommer så småningom...

Idag är jag inte på humör för nånting,
vad nu de kan bero på? stress, dåligt med sömn o för lite träning? mm..mjaa. skulle kunna va de.
O måste bara tillägga att jag faktiskt får till smarta saker att säga ibland... känner mej rätt duktig faktiskt.
Gjorde nåt oväntat, tror inte du hade förväntat dej de va?
"Ehm, tycker det är så härligt att vi kan vara ärliga o öppna mot varandra, så jag tänkte bara be dej dra åt HELVETE"!
Det är så jag säger det...haha.

M, så ere med mitt liv. Ska bygga mej en höstgrotta, ladda upp med koftor, film, mat o böcker, sen går jag i ide!
så gonatt


Kommentarer
Postat av: Hon som ska ringa på måndag.

sofia? vill du leka med mig på onsdag?

2008-10-06 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0