Come on baby, let's play hide and seek

Onsdag idag, hela långa dagen.Tjjjiet.
Va typ tvungen att ta en extra koll i min snygga almenacka idag, innan jag kunde förstå att de va helt tomt på torsdagen. Dvs; INGET PLUGG OCH INGET STRESS INGA MÅSTEN INGEN ÅNGEST INGA SJÄLVMORDSTANKAR..aa ni fattar.
 Och neej, jag skriver inte upp när jag ska ha mens i den( det trodde herrJagärtypstörstbästovackrast förstår ni). Jag har annat för mej faktiskt, saker jag måste komma ihåg. M, så va de avklarat.
 
Denna eftermiddag har jag alltså inte slavat framför en data och ägnat 5timmar åt att skriva om en jävla finanskris, som jag va tvungen att själv reflektera över fastän jag egentligen ger fullkomligt fan i den. OKEJ, den kan drabba mej. Men då får jag väll ta de då...
VIIIIILA, underbart.
Har legat o myst med min data i soffan sen jag kom hem. Framför Vänner och med ett paket HäagenDasz vid min höger arm och en sked i munnen. Perfektperfekt. Orkar liksom inte nåt mer. Kan inte begära nåt mer heller egentligen.
Förutom höstlov, och en solsemester kanske ? Ska kolla i sparbössan...
 

Finns inte särskilt många moln på min himmel idag inte,
spanskan gick väll som den gick. Jag tycker Josef får skylle sej själv,
han hade inte BEHÖVT trycka in den samma väcka som so-provet...finns nåt som kallas för "provperm" nämligen. Skulle bara upplysa om detta. Tyskan gick snabbt, och matten med. INGA svårigheter alls.

Aja, va väll allt jag hade att komma med idag
Kärlek, (till alla utom dej din stackare)

Åååå, om jag säger att jag hatar dej, säger du att du älskar mej. Om jag ber dej dra åt helvete, ber du om ursäkt för din existens...om jag säger att jag skiter fullkomligt i dej, säger du att du aldrig kommer sluta bry dej om mej.
Du gör det så jävla svårt för mej att va arg...och ibland är det precis de jag vill vara. Jag vill att du ska få ta skiten efter en jobbig dag, men det är inte kul at bråka med nån som inte bråkar tillbaka...
OM inte jag kan få upp ditt temprament , får väll du lära mej hur jag ska behålla mit lugg. Haha, låter VERKLIGEN inte som jag.

"Mode är nåt man köper, stil är nåt man har.....jäättteesynd för dej som föddes helt utan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0