Closing walls and ticking clocks

Torsdagen den 15 oktober,
eftermiddag.
Nyhemkommen och SKAAAA plugga,
SKAAA träna och sen SKAAA jag försöka somna i tid också...Så mycket man borde, skulle vilja och så mycket måsten.
Snart kräks jag över skolan,
över alla läxor, diagnoser, inlämningsuppgifter och äckliga prov. Men har nån någonsin kommit längre med krökta ögonbryn och nerdragna mungipor? Nooope, dåså! Då fortsätter vi le, le le och ibland skrattar vi högt också...I dag på tyskan va ett sånt "ibland". Inga sura miner från Sofies o mitt håll inte...Inte särskilt lätt att va tyst när två hyperaktiva idioter sitter o vrålar ut saker som; BACOOON TILL SEKET och verkligen vill svara EXAKT samtidigt. Hmm, jaa...9B äger som det så tevligt står inristat i vårt klassrum ;) Dagen idag dåå...en onsdag är ju alltid en onsdag, men tyckte på det stora hela att den va finfin...och mitt humör håller i sej. Fortsatt lycka, så att säga. Sofie och jag, the Schnakkare.
    9B, en klass för sej

Nu ska jag plugga så ögonen blöder (som Kuno säger) typ härmas lite sådär coolt nivet...det är ju faktiskt modernt att göra de nuförtin...så ni som inte redan gör de, här kommer ett tips; strunta i o skriva egna inlägg, kopiera rakt av från någon annan. Tänk dock på att byta ut namn, kan gå lite snett annars kanske... ;/ Ni sparar massa tid, kan jag lova!


Och imon ryker utväxten,
EFTERLÄNGTAT

Nu väntar katten gustav, fysikplugg(=döööden) och om jag överlever kanske min käre moder kan laga mat åt mej? Får se, annars gör jag det by myself. SUUUUCK och ännu mer döööden.
MEN JAG SKRATTAR, hahahaahha mitt liv e bäst för tillfället tjoohooo ;D



Kommentarer
Postat av: Broman

Mäster fotografeN^

2008-10-15 @ 21:31:59
Postat av: sofia

Mäster poser'N

2008-10-16 @ 15:11:19
Postat av: sofie

söt bild, hahah!

2008-10-18 @ 18:07:10
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0