Before my head explodes Before my head starts to ring

Och måndag kväll.
och allt känns bara suuuug just nu.
Och jag vet inte hur jag ska hinna med allt,
För hur jag än gör...blirde fel och nåt man måste prioritera bort.
a...MEN JAG ÄR LYCKLIG OCH GLAD! jadååå
man känner att man lever i allafall. Och mycket skratt o trams från mitt håll idag. "sofia, du kan verkligen inte hålla käften idag" och "guuuud va du sjunger" och "hardu damp eller, gonatt sofia" va det vanligaste folk sa till mej. HAHA, och jaa? vad ska man sää ? jag är fortfarande i min gladochlyckligsombaradenperiod. och jag muntra upp sofie idag, hihi.
jag är bäst. HEEEEY ARNOOOLD <3

Älska arnold!

Och sofie och jag, är ju då som sagt oslagbara...
Idag på so:n då..hahah...vi vet ju VELKIGEN va vi pratar om asså...
Sara; jAHA SOFIA! kan du samhällsekonominn eller ?
Sofia; Ja! Tänk för att jag kan de!
Sara; Okej, så vad tycker de blå blocket om marknadsekonomi och planekonomi?
Sofia; De vill privatisera så mycket som möjligt, och vill att alla ska kunna tjäna mycket på de...
Sara; M, bra ..och va tycker då vänstern om de ?
Sofie; JÄVLA KOMMUNISTER ASSÅÅÅ ! JÄVLA STALINSKIT!
Sofia;Menar de, dom vill att Sverige ska bli som...Ryssland typ! !!!
Sara; Men tjejer dåååå

HAHAHAHA, noll koll aså ;)
Måste bara meddela en sak till, innan jag börjar plugga... 

När vi va inne på BikBok i lördags,
fick jag typ väääärsta nostalgichocken!
På bild inne i provhytten hängde en bild på ett bar batikjeans,
nivet...sånna där man hade typ i 2:an. SHIIT asså,
började komma ihåg allt från den tiden..HAAH så sjukt. Aja, tyckte de va lite småkul sådär :)

NU ska jag ta atg i mitt liv, har både gympapass och soprov imon ...
fick vg på tyskan och ett haövt poäng mer än maja...de som räknas typ.

Ännu en måndag till ända...jag tackar och bugar.

Kärlek,


Kommentarer
Postat av: maja

hahahha, vadå batik jeans, de är ju hål ;p

2008-10-20 @ 19:44:47
URL: http://majadahlstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

vi är inte normala. HAHAH. Imon äre tyska (y) skrattfest nr 1!



aja, ta bort blocken snuskhuvve :D

2008-10-20 @ 19:51:12
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

TYSKA TYSKA TYSKA ! ;D

HEEEY ARNOLD...

mm, ska väll de kanske, sofie lilla. Ha tålamod.

BATIKJEANS MED HÅL DÅ, lika fult alltihop!

2008-10-20 @ 21:08:28
Postat av: EmmaSöderlundMissInteDet!

för det första Sofia.....Så HATAR jag Hey Arnold!:O

Men för det andra är batik jeans värre!

jag tror att jag kan köpa sånna till min kusin,hon gr faktiskt i 2.an nu.....om jag nte spyr över dom innan,det vill säga....:(

2008-10-20 @ 21:41:30
Postat av: Sofia

För det första emma, så e arnold king så käft !

för det andra menade jag inte att skriva ett hatinlägg om batikjeans, jag påpekade bara att jag har många minnen ihop med dem!TYCKER de passar finfint bland risgrynsgröt och pärlplattor...

OCH NEEEJ FÖRIHELVETE! inga batikjeans till henne!

Tror inte hon kommer gilla dem anyway ;)

2008-10-20 @ 21:46:17
Postat av: sofie

HEY ARNOLD ÄR COOL FÖRFAN :D

2008-10-21 @ 21:18:08
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0