Are you lost or incomplete...?

...När det gäller dej är det nog en liten skvätt efterbliven också.

Iallafall, klockan är 18.05...om en halvtimme eller så, ska jag först till maxxxiii ;) o sen vidare till träningen, med tokemsan. DÄR snackar vi riktigt fina grejer.
Och efter det, såkllllaaaart plugg...plugg och plugg. Blir nästan själv lite överraskad när jag nu läser vad jag skriver...
NO-provet gick finfint. Galant, exemplariskt, toppen typ . Känner mej nöjd, mycket nöjd tillomed. Kändes som att jag kunde allt.Och fick ner det rätt bra också. Typ meningen med prov kanske? Me ändå..
Och det är kul när man ser resultat på saker o ting med,
att man får nåt för de.
OYEESSS, jag är en stolt plugghäst


Och Det fortsätter alltså gå lyckat i mitt liv, 
idag lyckades jag nog tillomed smitta folk med mitt humör!
Känner mej som superwoman,
går bara o väntar på när det skavända o bli grått och ordinary igen. Hoppas det dröjer, nu är jag på topp!
AJA, måste dra mej...
pusspusspuss

 
dessa ribbskott gör tyskan oförglömig, så nu vet ni vilka vi pratar om ;)

Och måste bara säga att jag håller med Soffipropp till 100%,
vi skulle klara vad som, det är ju ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0