Yes, No, Maybe..I don't know. Can you repeat the question?

Uhanamej,
redan onsdagkväll. Och dessutom, ONSDAGSKVÄLL I NOVEMBER!
Hur i #%&¤# gick de till ? Jo, de undrar jag ja..
Skolan va seeeeeeg, tänkte strejka efter de första femtio minutrarna..som visserligen handlade om elektrokemi och ingen förstår någonting, men ändå. Janet tror att vi kan dedär, men tror inte en käft inne hos 9B kan de minsta lilla.
Sedan matte, dubbeltimme för min del. Som att de skulle bidra till bättre humör eller större leende? Och sedan språk, resten av dagen. Jippieho jippihej.
Och sedan fortsatte de ännu bättre, när min hjärna tänkte vara smart, och informerade mej om att jag skulle lägga matteböckerna PÅ mitt skåp, för att inte glömma dem....de va också där jag sedan hittade dem när jag rejsat till skolan i ilfart på min tvåhjulade vän, och nästan lyckats med bedriften att preja ner en gammal blind tös. Och sedan matte matte matte varvat med franska revolutionen och engelska nyheter. Tjoho viken onsdag, en sån dag man inte vill va med om.

Så nu ska jag minsann inte spendera mer tid är framför
utan istället göra nytta nån annanstans...
käärleek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0