Varje dag känns lika dan, och nu skymmer de över stan

Gud i himlen och i vattnet va kallt det är ute ! Helt jävla makalöst....
Har vatt o tränat, idag placerade min tränare mej framför nätet.. och alla stora starka pojkkar fick skjuta på mej. Bara för att jag råkade prata för mycket. Till saken hör att jag e väldigt bollrädd...HUA.

Skolan va helt okej faktiskt,
allt blir så mycket bättre när man lever vildmarksliv och har hittat sitt sanna jag.
Jag menar, en del...blir homosexuella i nian,
Malin och jag har gjort en liten annorlunda upptäckt om oss själva. Nu ska vi bara kolla med Oliver om de går bra för han att vi ska sponsra hans lägenhet och så...eller inte vi direkt, men ÖB.De blir nog bra med de. Eller va säger du mullemalle? ;O
(en vanlig dag i skolan, under lunchrasten)

Prov på fredag, no-förhör imon...och engelskaredovisning på fredag me ja...
När hade lärarna tänkt att man skulle ha ett liv ? Fast ioförsej hade jag utvecklingssamtal igår...och de gick ju alldeles galant. "Ja Sofia, du är oerhört målinriktad och en glad o sprallig tjej som inte har nåra som helst problem med nånting"
PRECIS VAD JAG ALLTID OCKSÅ SAGT O MEJ SJÄLV! ;o
Aja, ska tvinga iväg mej mot dom mycket skräckinjagande böckerna...
 Kääääärlek,

Förresten, du och jag kan bilda klubb...så kan vi sitta o störa ihjäl oss så mycket de går på varandra.
Om jag hade tyckt om dej minsta lilla, hade jag gråtit för din skull. Men nu finns de ju inte så mycket annat o göra än att skratta. Så HAHAHAHA på dej din patetiska männsika.


Hmmm...undra vem de kan va ?


Kommentarer
Postat av: Mullemalle

skogslivet är allt ! <3 (och treudden) ;D haha

2008-11-13 @ 19:54:20
Postat av: Mullegrundare'N

HAHAHAH,

Ja...de och ÖB. De e riktigt fina grejer.

Mulle Company fore life!

2008-11-13 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0