Varför ska man tänka på nån annan än sej själv

EGO

wihu, onsdagen är nästan till ända. Eller "nästaaaaaaaaaaaaan" som Öjje hade sagt.
Och de e förresten lugnt med oss, för vi vet ju...eftersom vi också är musiker. Hela bunten faktiskt.
Jaja, mycket snack liten verkstad idag. Gled mest omrking, käkade halvt ihjäl mej och stoltserade med min LOKA.
Wathanicelife, typ inga lektioner, och det tackar vi för.  Och förresten så har jag nog ADHD, jo...så måste de va. Kan inte koncentrera mej, och dessutom är jag faktiskt ej normal. För er som missat de...
Och Vill ni veta en hemlighet? ;) JAG KAN INGEN NO, INGEN ALLS...det vägrar sätta sej inuti min skalle. Åt jävla helvete med kemi säger jag bara.  Sitter nergrävd under en hög med täcken, jag har de varmt skönt, och MTV står på för fulla muggar. Dessutom är jag mätt och det är mörkt, enligt min studieteknik (tyvärr lilla mänska, sånt e personligt, så härmar du de så är du rikrigt otroligt pinsam) så borde jag ha lärt mej nåt vid de här laget. Vad tycker ni? Jag borde nog gå o gräva ner mej igen. 

rlek,

Prova att hålla käften, se om de funkar?

Kommentarer
Postat av: sofie

hihiihihih, kolla vem som tog åt sig. ;)

2008-11-19 @ 17:50:06
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

...vilket säger en hel del om hur de egentligen ligger til ;)

2008-11-19 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0