Try to not fuck with your feelings

Nu är de snart jul mina vänner,
JUL JUL JUL.
Ordet känns lite...överdrivet.
För de va inte länge sen de va sommar, faktiskt. Och plötsligt va de hejdå till brännan, lyckan och friheten.
JAG HATAR DET HÄR VÄDRET. Håret ser ut som en jävla naturkatastrofdrabbad kriszon, huden är blek och glåmig, ser ut som ett lik ungefär, och humöret ska vi inte TALA om kära ni. Fuckitall typ.
Så nu ska jag ta tag i de här,
för nu ska jag börja gilla vintern, seni. Så de blir till att bruna mej, träna sönder kroppen, köpa vax, färga håret och terrorisera de med inpckning sesamolja och allt va de heter, käka enbart typ sallad och frukt och HOPPAS på en förändring, hmm ..får se ? Kanske blir en liten skillnad. Och vad gör man åt en glåmig hud? Tipps malle ?? ;O

AJA, SKA TRÄNNAAA NU !

Kärlek på er tomtenissar,


Kommentarer
Postat av: sofie

pssss, det kommer du aldrig klara;)

hihihi

2008-11-30 @ 18:09:06
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Malle

själv brukar jag smörja in den med sån där riktigt fin blöt jord från mother nature så att säga ;)

det bästa här i världen är ju gratis som jag brukar säga dåva!

bara ett litet tips från mullemalle! ;D haha

2008-12-01 @ 17:43:39
Postat av: Sofia

De kommer jag visst klara,

äter ju inte lika mycket som vissa andra faktiskt.



The best things in the life are free, oyeesss!

Jag som tänkte på dyra krämer och kända märken, men om du säger deså!

2008-12-02 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0