Torsdag och kväll och dödstrött

Jag är helt slut,
dagen va minst sagt kaotisk idag...
hit o dit fram o tillbaka TÄNKA TÄNKA TÄNKA.
Sen efter allt myyys i skolan blev de kaffedrink och onyttigt på Coffehouse.
Tillsammans med ett litet äckel, vid namn Malin, som ska åka till Gran Canaria (?) på lördag.
M, jo...men jag ska ändå va brunare än dej gumman lilla !
Hem o slänga i sej mat och sen i väg till Min Bästaste Vän På Hela Jordklotet,
pepparkakor, rabarber o gräddete, konstigt chips, Vänner, My Sweet Sixteen, Nytt Läge, Bröloppsform, massa snack, massa skratt, massa allt allt allt.
Och nya planer ;)
Majaaaa....

Jajajjaa, va jag blarrar.
Ska studsa iväg mot duschen

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0