Tomten är far till alla barnen

VETNI???
Det snöar,
mycket...och allt är helt vitt och övertäckt.
Snart är det jul, och de gör ju varje männska glad. Har drabbats av julkänslor, bara sådär; PANG PANGA BOM PANG
Och vi har So, vilket suger något helt oerhört. Men min trogne kompanjon Golfis och jag håller oss flytande anywaaay ;)
Costa Rica har förresten inga kända berg, detta är något som ororar mej för tillfället. Write it up, nigaah.
Och jag är trött, har två kilo concealer under mina ögon,
tack min kära.
OCH HERREGUD, SOFIE BEKÄNDE NYSS ATT HON HAR IDOMIN PÅ SEJ.
Tänker inte längre vara hennes vän, fast de syns inte på henne faktiskt. Tro mej, jag hade kommenterat om jag sett de ;)
Om sisådär 4 timmar slutar vi skolan,
tar helg och så vidare... Min börjar ikväll nån gång,
Hos linnsan och dem. Det vankas hälsokväll i saltvik, övernattning och nyttigheter helt enkelt. Återförening av "sarregerre". Watch out. Sen framfåt natten beger sej tokemsan och jag vidare ett tag, till ett gult hus lite längre bort.
Vi ska våldgästa en kär gammal vän som flytt stan, med kickbiksen (?). Aja, ska försöka göra nytta nu.

puss och en hel massa kärlek,

guds vrede  drabbar oss alla,
så även du min lilla vän. HA,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0