Russian Roulette is not the same without a gun

...And baby when it's love, if its not rough it isn't fun
Du kanske ska ta o lägga de på minnet,
och om du inte förstår nu...så kanske du kommer göra de sen! ;) hahaha, älsklingen min.

Min fredag was nothing but great,
skolan gick på två minuter o sen va den över. Jag måste va riktigt jävla totalblåst från grunden som tycker skolan e kul!
Och so-provet gick väll som de gick,
skitsamma egentligen. Är ju inte så att mina betyg står o faller på ett sketet so-prov.
Och sen luncha på stan med HTC-lisan,
även lite springa omkring o skriva önskelista till tomten...jag börjar i tid jag. Och har tre saker på den än så länge,
Sen blev de ett väldigt hopkok;
Springa kapp i strumpbyxor och jacka i ett väldigt mörkt oskarshamn,
käka pizza, frysa, stressa, ben&jerrys, idol,fantisera(HA) och en väldans massa onödiga kommentarer och trött skratt.
pust o stön, helt slut.

Och så vare plötsligt lördagmorgon,
har frukostat med mor,
läst börschdelen, druckit tre kopper cappucino (har typ hjärtklappning,ATT jag aldrig lär mej:/)
och även haft ett väldigt givande och intelligensbefriat samtalet med mitt yrväder maja (jaa maja, de e ju frågan...har dem kläder till dej i kalmar verkligen ahahahah) nu sitter jag o suktar efter Katrin Schulman Zyoo..nånting polskt, och öronen försöker lära in sej Lady Gagas Pokerface, den spelas om och om igen! Lady Gaga + Katrin Schulman= riktigt lyckad lördagsmorgon.

 


 
Nu är klockan fan HALV ETT!
Måste göra ett ryck,

-Håller tummarna för en lyckad kväll!

Käääärleeeek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0