Och kanske älskar än, spelar det nån roll..?

"Kanke ingeeen, kanske allt egentligen"
Sitter här med mitt te o nöter såklart allas vår HÅKAN! För sent för edelweiss, plågat sönder alla med den idag.
"Du säger har du tändsticker, ja tillräckligt om, du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin och sprit så att det räcker, att få hela fjärden, full av sorger.
Allt är för sent, för sent för vind, för sent för kärlek, ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks" 
Notera att de va JAAAG som sjöng, stackars alla mänskor.
Och när jag i slutet av dagen fick matteprovet slängt på bänken,
fick jag igen skiten. Fyfan va jag hatar matte, av hela min kropp o själ. Provet gick iallafall halvbra,
det är juu vad jag vill tro. Luciaövning me, mycket sång o skratt. Yessirree, vårat luciatåg kommer ju va sådär..en klass för sej helt enkelt. Precis som allt annat när 9B är inblandat....
Nu ska jag ta tag i mitt liv, och hoppas på att kvällen blir bra. För min del börjar den kl 5 utanför bibblan,
plenty of time...men något säger mej att jag kommer vara sen anyway ;)

Aja, kärlek till er mänskor

Haha, förresten emma (SÖDERLUND JA) du är inte ensam om att säga fucking längre,
Henke har hakat på tränden idag...: "Kappe! Va är min MOTHERFUCKER PENNA????"
Tänkte att du vill veta de me tanke på hur mycket vi brukar driva med alla som säger de haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0