Nåt säger mej att du blir borta en lång lång tid

Håkan Hellström,
livet ut och långt efter de.

Dagen idag;
slask, frysa halvt ihäl sej, massa snö, massa plugg,
massa massa massa av allt helt enkelt. Ingen vidare bra start på veckan,
men heller inte dålig heller på något sätt.
Sitter här i min ensamhet (nåja, nästan ensamhet), glor på någon vänner-box(försöker intala mej att de e lika bra som Arthur) och har FAKTISKT varit ute o sprungiti kylan. Kall, go o utpumpad när jag typ trillade in i duschen. Håkans; För en lång lång tid känns som en passande låt i dessa mörka tider. Och i helgen ska jag minsann jula till mej ordentligt. Pynt, bak och kanskekansekanske Höckhult med Allybody ? ;) Nu ni, ska jag dricka mitt kanelte och glo på på någon Ultragullig Romantisk Komedi ett tag, innan min kväll avslutas med nåra gamla Solo under ett tjockttjcokt duntecke.
(Bara 8veckor dit)

Kärlek ja,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0