Min första dag, på resten av veckan

Jag är för nere för att säga hej, eller på annat sätt vara trevlig..
så jag struntar helt enkelt i dessa onödiga fraser!
Går direkt på dagen, som bara söööööööööööög, eftersom de va skola och ännu mer prov, läxor och krav som man förväntas leva upp till. Malin va dock en solstråle i den trista tisdagen, "ehm, jag skulle inte bli förvånad" "VAAAAAAH?"
Jo, de va kul. O majsimajsan o jag som bara mööös oss igenom hela idrotten, med bena på skåpen, kropparna på bänkarna och skrålade o skrattade. SÅ mycket bättre än att va me på Advokat Partos boxningsinsiprierade gympapass.
sådetså. En annan ljusglimt i vardagen va de båda MVG:na jag fick...fysik och samhälssekonomi. JAAADAAA sofia kodelja va namnet. Och jag förvånar Verkligen mej själv ibland.
Trots att någon vill påstå att jag oftast inte använder min fulla hjärnkapacitet! Denna någon och jag har just hävt i oss två liter varm choklad med grädde o kanell samt egengjord soleroglass, och nu sitter vi bekvämt tillbakalutade i soffan. Jag med datan i armarna, hon med mobilen i högsta hugg.
Vi kollar Fula Bettan och vakar över våra gravidmagar. När hon lämnat mej ska jag dra mej mot duschen och sen tvångsplugga matte. Så fan då, det är kul nästan jämt!
 

Nä nu ni, ska jag agera social och senare även geni!
Kärlek till er männskor,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0