Maybe three seconds is enough?

Kan vara så att jag är grymt trött,
eller kanske bara gryyyymt uttråkad och omotiverad.
Tappat fokus helt enkelt, orkar bara inte plugga. De går inte, nejnej.
Bara att sätta sejmed böckerna kräver en enorm kraft och en stark vilja....
Tänk om man va färdigpluggad,
färdigutbildad och hade börjat jobba? Drömmar, drömmar

Ska iallafall slå mej ner med ett stooort glas latte framför allas vår Betty,
i pasuserna ska jag plugga...och natten viger jag helt o hållet till no:n (därav kaffen)
Får jag IG harjag iallafall gjort vad jag kunnat, inte sant?

Önskelista
1. Sovmorgon
2. Inga äckliga prov
3. Heeelg ofc ;>
4. Kraft och energi
Snälla tomten?

Hat och kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0