Just because I'm losing, Doesn't mean I'm lost

Idag känner jag att jag verkligen inte vill vara kvar i Oskarshamn mer än absolut nödvändigt.
Precis just idag....Anledning okänd.
Men ett stort fett ljus i mörkret är att mitt humör tror de eller ej, faktiskt är påväg uppåt igen!
Och jag är inte fullt lika blek o trött som i början av denna vecka... Och allt känns inte lika omöjligt o jobbigt som de gjorde i söndags natt. Så egentligen ska jag inte klaga, knappt ens nämna att jag inte vill va kvar, för jag e nog inte ensam om de!
Har fördrivit min eftermiddag med matlagning,
engelska läxan är fixad o färdig och jag har repeterat so:n lite lagom sådär.
Nu sitter jag o väntar på att få träna...
Om jag inte får göra de, kommer inget annat bli gjort ikväll heller.

Lite sommarnostalgi kanske ? ;o

Jaja, måste släpa iväg mej härifrån nu,
träning med tokemsan väntar! Team söderlund/kodelja nivet ;)


Mm, kärlek va,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0