I need to come back down to earth typ...

M.Å.N.D.A.G. = fruktansvärd ångest och en känsla av misslyckande.
Idag vaknade jag iallafall vid halv fem, med igenteppt näsa, värkande bihålor och halsont. Samt en varm panna och skakande tänder, ingen skola som ni kanske förstår. Efter att ha somnat om o vaknat runt halv ett, piggnade jag iallafall till liiite. Min dag har gått ut på att proppa i mej halstabletter, prata i telefon och bestämma mej för vad jag vill kolla på på tv. Jag menar ; Desperate Housewifes eller Bröllopsform? Valet är svårt... Det sägs ju att allt man gör, får konsekvenser liksom ;o

Helgen blev iallafall kul! Lördagen med innebandytittande, vissa inköp på Konsum (hahahaha) och höstmys med fotboll (!) inte mitt val...och te (mitt val). Annars mycket av varje,Det är kul att tjafsa med någon som vill ha fel lika lite som jag... 

Sofia;
Men undra om köttbullar o makaroner är bättre än grönsakspaj?
Oliver; Jo, antagligen...då får ju Mini i säg både proteiner och kolhydrater... (vi kollade på barnmatsburkar till Mini, våran nya kärlek som vi upptäckte under matchen)
Sofia; Ah...smart
Oliver; Nån måste ju va de... så de blir lite mer jämständighet liksom.
Sofia; M...JÄMSTÄLLDHET ja...
Oliver; Ehm, Ja? Va tyckte du jag sa ?

Sedan Bromis o Malin resten av kvällen,
kvällen kan beskrivas med två ord; kul men kall.
Och kanske därför jag mår som jag mår idag? Kan ha med saken att göra.

Jajaja, ska dra mej mot tv:n nu,
Kärlekkärlekkärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0