"Hello, I wanna be an Icebear"

Moorning morning männskor,


idag är det PRECIS EXAKT en månad och en dag kvar till julafton. Vi börjar nedräkningen vetjaaa.
Kallt och blå himmel. Idag ska jag ut och åka pulka, så är det med den saken. Du får säga vad du vill, haha.
Sitter framför tv:n för tillfället, avverkat en frukost nyligen och har FAKTISKT inte spillt juice över  min Käre Vän,
kollar på Blonde and Blonder, en otroligt dålig, meningslös och tråkig film. Snark. Men den e lättsmält, och jag har ingen brådska. Eftersom de ju är söndag, klockorna står stilla typ. Och dessutom, tar de 40 minuter för en jag känner att fixa iordning sitt jäkla hår. Det är verkligen inte illa, särskilt med tanke på att det endast finns typ 3 hårstrån att göra iordning. verkligen inte illa. Jag har somsagt god tid på mej...

Gårkvällen belv väldigt bra,
över förväntan. Men sånt här e jobbigt att skriva om, så jag nöjer mej helt enkelt med att enbart skriva de.
Ska pallra mej iväg mot böckerna, dem ligger uppslagna och ser väldigt sugna ut på att börja plåga mej.
Så let's face it.

Emma och Linn, de slog mej idag att vi har studiedag på onsdag.

Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0