Fredagsmorgon- You and me always, and forever

Fredag idag, något som för våran del innebär MYYYS, hela vägen om man säger så. Hela vägen ner för den delen också.
Ska hemåt efetr skolan, fika lite (inte hemma)med gamle Majus och sedan bege mej iväg mot Oscars. Träffa Emma, upp och iväg.
Jag hatar Madagaskar, har so och har precis insett vikten av att kunna planera sin tid,
veckan som stundar ser rätt dyster ut, och jag orkar bara inte...
- Och då va de högkonjunktur och då skaffar man mer barn och då blir de babyboom!
Men jag hänger me, sjävklart gör jag. För snart ska vi ju sluta skolan, försöker va positiv.

AJA,
ska ägna mej helhjärtat åt Madagaskars ekonomiska utveckling ett tag nu.

Idolen, tvillingsjälen och drömkillen nu i juletider...

Käääärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0