Fredag förmiddag- You say I'm crazy, I got you crazy

-Men de finns ju dem mongon som bara ligger hemma och slaggar, och sen gå ut o slåss på kvällarna
FAAAN och poliser suger. FAAAN de är så onödiga...

De tre sneskjuten micke, kasper och pms-henke sitter och pratar om utlänningar.
Sikka genier vi har i våran klass, tänka sej... Orkar inte lyssna på dem mer nu. Oxh tydligen va de fjortis och lyssna på Håkan Hellström, ibland får jag en känsla av att dem inte vet vad dem snackar om.
JAJAJA
ska lyssna vidare på Womanizer nu,
och kanske eventuellt, ta tag i min debattartikel....

Kärlek,

Kommentarer
Postat av: Malin

och dom genierna får jag stå ut med hela lektionerna, så skänk en liten tanke till stackars mig! ;D haha

2008-11-28 @ 20:01:29
Postat av: sofie

HAHAH, han har inte mycket innanför pannbenet -.-

2008-11-30 @ 16:23:25
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: gissatreggr

Håkan Hellstrom FJORTIS? Vad är inte då Womanizer?! ;P

2008-12-01 @ 19:04:43
Postat av: Sofia

Jag håller ett öga på dej varenda lektion men du verkar inte lida alltför mycket måste jag säga...;)

Han har typ INGET innanför pannbenet, och det gör han inte alltförmycket för att dölja!



M, jag tyckte de me -.-

men jag orkar inte börja förklara skillnaden mellan Håkan hellströms musik och Britneys. Känns som att de bara är slöseri med tid.

2008-12-02 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0