För fint ska de va

Jahani,
idag är de alltså fredag. Guden i min himmel så enormt efterlängtat.
Springer just för tillfället emellan toan, mitt rum, vardagsrum och kök. Häcken full så att säga.
Och ingenting hittar jag och ingenting funkar som JAG vill, och givetvis har spisen spasmet. Så va gör hon då?
Svar; Sätter sej framför datan, såklart...

Väntar på att min käre far ska komma hem till mej,

så att han kan köra mej till Saltwaaajk. För cykla är jag alldeles för viktig för.
Jag tror faktiskt jag är i tid. Emma, du får fan ta o berömma mej för de aså ;)
Har förhoppningar om ännu en lyckad kväll/natt i dessa personers sällskap.


Hm, allt för mej tror jag.
Ha en trevlig fredagskväll me er ;)

Massa massa kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0