Everything could be everything If only we were older

Idag är det tisdag,
vilket helt logiskt innebär att det är onsdag imon. Sen är de bara torsdag kvar, och sen tar jag semeseter.
Vissa kanske skulle kalla de för strejk mot det kollektiva skolväsendet typ ? Andra puckon kanske helt enkelt skulle säga att jag stänger av min hjärna, och bara glider omkring i Kb:s korridor. Dem som säger de, har helt rätt. På fredag ska jag inte tänka alls, begåvat va? Ideen dök upp igår, när malin och jag pluggade kemi i tio minuter, pratade i tio minuter osv... plötsligt va lektionen totally over. Perfekt! Så då tänkte jag att jag skulle testa att bara se hur de går om man inte tänker alls? Den som lever får se...

Skolan idag va så totalt jävla ondöig,
va trött..på de dåliga sättet. Och inget funkade som jag ville, och allt bara gick skit och alla bara är så otroligt jobbiga.
(SARA OCH ULF KÄNN ER ULTRATRÄFFADE)

Och nu har jag faktiskt stått i duschen o tinat upp ett tag,
väntar på att mitt pastavatten ska koka upp så jag kan fixa min pastapesto sen. Behövs,
ska springa med Tokemma idag, och resten av kvällen går helt o hållet i kemins tecken. aha,

Så kärlek till er,

Fredag vaaa girls ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0