Den här staden är definitivt full av tragik

Tjolahopp,
torsdag va de jag. Fasen va de går fort. Snart är de sommer igen...Tänker postitivt och försöker se de bra i allt. Hmm...
Skola idag...såklart ju. Mitt liv, för er som inte visste de. Och enligt vissa, också anledning till att jag inte spelar rugby i år.
Ligger ingen sanning i de, nej.
Torsdag innebär en kreativ eftermiddag, om man bortser från äckelno:n ...där ingen fortfarande inte fattar någonting...fast vi har varit rätt tydliga med att vissa att vi inte gör de!
Janet; Ni förstår va? Ni hänger med på mitt resonemang va ?
9B; NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE
Förstår inte hur hon kan tolka de till att vi skulle fatta?
Annars var vi även drabbade av HÅKANFEBER idag...haha. Jajemensan, alla gick runt o skrålade. Till o med sofie,
även om hon varvade med fjortisdunk dåodå.Ska göra en musikvideo till en vän med en bil, Vi konstaterade även sen att vi nog skulle få men för livet, av grundskolan aså. På vilket sätt ?  jo, lite brus och vågskvalp o sådär...
Annars bara bra,
matteprov imon o borde verkligen fokusera på att fixa de här nu.
PLUGGA SATAN med andra ord.
,

Med kärlek,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0