But you're just a boy And you don't understand

Dagen började sjukt,
dagen fortsatte sjukt.
Stackars kille, han jag spelade mot fick en del skit.
"Halååååå däääär" "Seriousliy" "De där får vi nog ta o se över va" "Din jävla analfabet" "Bögfaan" osv...
Men jag hade ju fina små hopp, och jag spelade ju SÅÅÅ fint och stabilt! Sådetså, så han kan ju bara sätta sej på sin cykel o börja trampa hemåt, typ. böööög

Nu däremot är mitt humör i botten,
mamma frågade för inte så länge sen va de va jag gick på(som skapade mina humörssvägningar)
Jag började tydligen "skratta något helt hysteriskt" när jag lyssnade på "Rullar Fram". Något min käre mor tyckte va väldigt märkligt...ni som va med i helgen, förstår att det inte va SÅ omärkligt, nej.

Ska plugggggaaaaa
Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0