Ain't nothing gonna break my stride, Nobody's gonna slow me down

"Men sofia? Vafan äre med dej?, ärdu hjärndöd? Malin, hur känns de att ha en kompis som är efterbliven? SOFIA FÖRHELVETE BARA HÅLL KÄFTEN"....
JO, de va faktiskt vad dem sa till mej...jag va på riktigt trött o bra humör efter helgens alla bravader minsann.
Sjöng, pratade och skrattade mest hela dagen. Fick inget gjort, utom när jag skällde ut min spanskalärare som är så jäkla mjäkig att jag spyr. Fick höra en hel del kommentarer, särskilt när Mullemalle och jag började räkna antalet arga blivkar vi fick av de båda bitcharna Kapser och Henke...Henkepenke vann med 45 mot 18. Kan inte säga att jag e sååå förvånad faktiskt.
Sofia; HAHAHAHAHAHA
Henkebitch; Men förfaaan har ditt dagis brunnit upp eller?
Kasper; He he he
Hb; Men förhelvete Hyden, jag vill inte HÖRA ETT JÄVLA LJUD TILL NU!
Sofia och Mulle; HAHAHAH, varför e du så jävla sur henke ?
Hb, Men kom hit då dagisbarn så ska vi gunga! (Henke krokar sitt pekfinger och svingar vilt i luften)
Älskade henke, kemilektionerna skulle inte va dom samma utan dej!


Nu ska jag och min V.I.P. kompis Maja åka o träna,
sen plugga....
...och plugga....
...och plugga.

Käääärleek, (speciellt till dej din lilla solstråle! blir glad så fort jag ser dej, synd att de inte är ömsesidigt...;'/ )


Kommentarer
Postat av: mullemalle

hahahaha, sjuk dag!

vaDDDD???? heheh ;D

2008-11-17 @ 17:01:00
Postat av: StördiseN

Väääldigt sjuk dag minsan!

Haha, VADDHHHH ? Henkepenke har liiitegranna otur med uttalet.

2008-11-17 @ 18:56:27
Postat av: sofie

jag höll på att skratta ihjäl mig näör jag läste skiten, du är inte normal! HAHA

2008-11-17 @ 19:26:03
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: den ej normala männskan

Hehe, ibland har jag min stunder.

Just like you my dear ;)

Vilken skit läste du förresten ? ;O

2008-11-18 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0