Wish I was a poet

Jappjapp, dödstrött är jag minsann. Sitter just nu ev en engelskalektion, och skriver ...just det: BLOGG! haha. Inlägget jag skrev igår kväll, det försvann ju då :/ handlade om min måndag i ett nötskal. Och mitt nyttiga och hälsosamma framtida liv. Idag va jag uppe o studsade vid 05:40, skulle ut o springa! :) som vilken normal människa som helst ;) Och så blev det 1l vatten o havregrynsgröt till frukost :P Så nu har jag kommit igång på riktigt, kan man ju säga xD

Och jag har kommit på att jag har svårt att uttrycka mej i skrift, därav överskriften ;) tänk om jag oxå kunde kma på såna där finurliga saker, som att......simma i ett rum t.ex.?? ;o Ojj, va mkt lättare allt skulle va då.

Och nu får nog DU fan ta o fatta lite, annars är det nog tack för mej :/

Nu har emma tjatat ett tag, måste skriva vidare om Michael Hutchence.....som visade sej vara en stor besvikelse.

Ha en bra tisdag alla mina tusentals läsare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0