Sämst uppdatering.se

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade, och sådär välldans mycket har väll inte inträffat i mitt lilla liv...Idag var det en riktigt sjuk dag iallfall, Bästa denna vecka tycker jag nog. Eftesom att det var konfirmation som stod på schemat... ;) haha, idag var de långt ifrån normal stämning i det lilla församlingshemmet, sofie och jag var ju trots allt där och livade upp det hela! xD  Vi provade kåpar, skitfiula typ omsydda lakan, som går till fötterna. Vi övade på vårt skådespel och sjöng sånger som: Du omsluter mej och Bara i dej :P De är ena riktiga hittar de kan jag lova.
Om mindre än två veckor är det dags. Och jag har nog aldrig ångrat min konfirmation så mycket som jag gör just nu....

Sjuk dag dåja, skulle träffa oliver. Oneej, det var inte fågelskit, det var typ bark eller nåt...intefaanvetjag. Pinsamt var det iallafall...

Sedan agerade jag Sofies säkerthetsvakt större delen av eftermiddagen, vilket innebar att jag slogs, skrek och sparkade litegranna. -SLÄPP HENNE! var det mest som gällde...lyckades träffa anton, mitt i prick. Om man säger så... men det förtjänade han nog. Stackarn, tvingas på övervakningskamera, sändare och dubbla tvångströjor....kan inte vara kul aså hehe ;)  menmen, måste nu tillbaka till böckerna :) 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0