Poängen med måndagar ?

Jag är trött.....right. Jag är hungrig....förståeligt. Jag är stressad...oxå förståeligt.... och jag är deppad därför att det faktiskt är hela fyra dar kvar, till nästa helg :/ pessimist? jag nää...

Och sen är jag faktiskt ganska besviken på mej själv med, hade tänkt att jag skulle pallra mej ur  sängen kl. 05.30 och ta en halvtimmes lång promenad...men oojj, vad det inte blev så. Klockan ringde som besatt till kl 6, o då tyckte ju jag att det va försent att va hurtig....sådetså. Men började ångra mitt beslut när sofie stolt meddelade att hon minsann hade vatt ute o sprungit, 1h. Samma morgon som jag inte gjort det.... suck. Menmen, lucky her, som pallade med de...O sen ångrade jag det ännu mera när jag insåg att min sk "hälsomånad" innan beach 08 typ inte hade börjat så bra som jag tänkt ....Vilket innebär att jag ska göra såna där tokhurtiga saker som att springa på monarna (då förbränner man bäst, tydligen) och på något sätt lyckas överleva på sallad, vatten, fiberkex o sötmandlar.  Men har ändå lyckats med några saker idag :
- Åt sallad till lunch
- Har druckit ungefär 3 l vatten idag
- Käkat sötmandlar som en dåre
- Tränat( okej, 1h tennis, men det räknas)
 Så på det stora hela, är jag rätt stolt över mej själv faktiskt :) och så har jag verkligen skitmkt att plugga på, som jag bara inte orkar tar tsg i och osm jag ändå inte fattra nåt av ...aja nu ska jag gå o va pessimistisk nån annanstans , det återstår o se om mina ändrade vanor kanpåverka mitt humör ? :O

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0