Nu ska jag köpa glass

För det är jag värd, faktiskt. Har kämpat hårt i Kalmar med att hitta nåt att ha på mej på konfirmation /skolavslutningen , men fanns ju inget som passade mej i smaken såklart :( alltid så, när man väl letar efter någonting hittar man det inte . För sån tur kan man ju bara inte ha liksom :)

så nu har jag övertalat mimmiluttan att gå o köpa glassmed mej, men vi kallar det för "promenad". För jag är ju trots allt inne i min nyttiga månad. O solen skiner, o det är varmt o skönt ute xD så akn ju inte göra så mkt annat än att tacka o ta emot ;) för nu trivs jag med tillavron, nu är det  som bäst. Allt ligger framför än, o de ända man kan göra är att go with the flow ;)
Ska försöka vara så positiv som möjligt, för då blir saker bra därefter. O dessa sista veckor som är kvar nu, med "gänget" ska jag verkloigen försöka ta vara på.

Va väll bara de för den här gången :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0