No matter wath I do all I think about is you

Sitter återigen i datasalen..... o försöker få tiden att gå fortare. Engelska e det som står på schemat, o ja bara pallar inte skriva elr försöka anstränga mej för att hitta fakta om nån idiot.  Bredvid mej sitter tre stycken stolpskott, Broman, Yderhag och Bergström. Den ena sitter o skriver av mej o upprepar gång på gång att han "VERKLIGEN INTE FATTAR VAD JAG MENAR!" En annan porrsurfare och skyller på den tredje, och den tredje sitter o asgarvar åt nåt, men ingen vet åt vad. Jappjapp, en helt normal vanlig engelskalektion.  
Mitt iallt ihop sitter lilla jag, o hoppas på bättre tider. Om en timme ungefär ska jag skriva ett no-prov. Och har väll egnt inte pluggatsärskilt mkt...alls. Sånt tycker jag inte om.

I början av kvällen ska det hajjkaaas :D och sen blirde Oliver, de va ett tag sen sist om man säger så. På det stora hela, blire nog bra ;)

Nu kom geten, måste dra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0