My browneyed girl

Håller verkligen med dej Emma! Livet är håårt som fan, jag är trött, stressad seg o har migrän. Just nu försöker jag oxå ta mej igenom en tråkig svenskalektion utan att falla i koma. Justdeja, mina ben.....dom är hmm ? hårda på nåt sätt, de spänner o håller på. Träningsverk, förmodligen ;) om det är så, blir jag stolt haha. Gick upp vid kvart över fem idag så exakt typnu har jag vatt uppe i 10 h , tror jag. Inte bloggat på ett tag nu, ha inte haft tid elr ork, måste som sagt plugga. Massa. uschuschuschusch :/  Samtidigt som jag försöker njuta av det fina vädret med all sol :)

Igår var en riktigt sjuk dag, pga: KONFIRMATION! haha, kaptenen och matrosen då. Kommer ju aldrig hålla. Stå inför typ 500 pers, o gorma saker som: Man över bord! och Full fart framåt!!, känns inte riktigt som jag, faktiskt. Tur att jag har sofie, som är lite mer åt det hållet om man säger så. Riktigt sjukt.

Och idag, när vi slutar om sisådär 20 min, blir det tennis, donken, milica o ännu mera plugg...oyeees. Fast bäst blir det ändå imon, hela vår riktigt sjuka klass ska då ut o hajka i vånevik. brabra ;) fast ioförsej går andra planen i stöpet, inte för att det spelar mej nån roll....eftrsom du verkar bry dej ännu mindre..äh, åt helvete med allt. Nu har jag nog skrivt av mej lite, så att jag kan fokusera mej på att döda paaarl :( det är inte me rän rätt aså) som jag sitter här ensam med, micceboooy o annabolakasper (pumpa 150 kg) har nämligen dissat mej. :,( men jag tål att, jag tål att. Aja, dags att ta tag i livet nu. Försöker skriva ikväll, om jag inte blir helt uppslukad av sexualkunskapen :)

onej, jag är inte lesbisk men denna gamla goa låt är skitbra! haha

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0