My bad

Såklart, allt är ju då mitt fel jag menar, du som är så perfekt? kan väll ändå inte göra nåt som sårar nån annan, elr ? Det spelar fan ingen roll hur jag än gör, du kmr alltid ändå lyckas hitta fel på mej. Eftresom du anstränger dej så till den milda grad att det är synd om dej. Kanske borde ta o bry dej, kanske skulle försöka anstränga dej lite. Men de är nog för mycket begärt. Tyvärr. Att du verkligen inte tycks förstå, att du säger en sak o jag en annan, att du inte vill lyssna, inte vill fatta, inte vill göra något åt det eller ens ta till dej det jag säger. Fyfaan. Hur hade du egentligen tänkt att det här skulle bli? Vad har du för förväntningar på oss?På mej?

Jag måste nog va ärlig, det var inte så här jag hade tänkt mej de. Alls. Och jag är skitbesviken. Och jävligt förbannad, därför att jag vet att de kan bli hur bra som helst. Om du bara vill, och bara orkar förstå vad jag HELA tiden tjatar om. Men det kanske du inte har tid med, du är ju trots allt den upptagnaste människan på denna jävla jord. Så jag är lessen om jag upptagit din värdefulla tid, om jag nu har turen att du läser det här. Vakna upp nu, älskling.

//Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0